Νοσοκομείο Νίκαιας: «Άνοιξαν οι ουρανοί» στα ταβάνια - Πλημμύρισε η ανακαινισμένη πτέρυγα ΤΕΠ
Μεγάλη αναστάτωση για εργαζόμενους και ασθενείς - Δείτε βίντεο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το ανακαινισμένο τμήμα του πρώτου ορόφου του νοσοκομείου Νίκαιας πλημμύρισε, σύμφωνα με τις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η «Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών».
Όπως αναφέρει στην καταγγελία της, «μετά από βλάβη μάλλον σε κάποιο σωλήνα γέμισε νερά θάλαμος του πρώτου ορόφου με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση για εργαζόμενους και ασθενείς».

Παράλληλα, νερά γέμισαν και τα ασανσέρ φτάνοντας μέχρι το ισόγειο όπου βρίσκονται τα εργαστήρια του νοσοκομείου.
«Αυτές είναι οι περίφημες ανακαινίσεις του Αδ. Γεωργιάδη! Δίνουν πακτωλούς χρημάτων σε ιδιώτες εργολάβους δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του νοσοκομείου. Δεν κοιτάνε να κρατήσουν και τα προσχήματα τουλάχιστον και να κάνουν τα έργα όπως πρέπει!» τονίζει και αναρωτιέται: «Ποιος θα απολογηθεί γι αυτή την (για άλλη μια φορά) απαράδεκτη κατάσταση;».


Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



