Γεωργιάδης: 3 στους 4 ογκολογικούς ασθενείς παίρνουν φάρμακα που δεν χρειάζονται
Να υπενθυμιστεί ότι ήδη έχει κάνει αυξήσεις στα φθηνά φάρμακα που κοστίζουν κάτω από 10 ευρώ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μια νέα φαρμακευτική πολιτική ακόμη και για τους ογκολογικούς ασθενείς που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, σκοπεύει να εφαρμόσει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Μιλώντας σε εκδήλωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας στην Τρίπολη ο υπουργός Υγείας δήλωσε πως με βάση τις συνομιλίες που είχε με την Ένωση των Ογκολόγων Ελλάδος, του ζήτησαν να ενεργοποιήσει και πάλι τα ογκολογικά συμβούλια στα νοσοκομεία ώστε να επιλέγονται τα φάρμακα που θα χορηγούνται στους καρκινοπαθείς. Μάλιστα ο Άδωνια Γεωργιάδης υποστήριξε ότι οι ογκολόγοι του είπαν πως σε 3 στους 4 ογκολογικούς ασθενείς συνταγογραφούνται φάρμακα που δεν χρειάζονται.
Και νέες αυξήσεις στα φάρμακα
Στο μεταξύ ο υπουργός Υγείας μιλώντας στην ίδια εκδήλωση άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε νέες αυξήσεις στα φθηνά φάρμακα ώστε να παραμείνουν στην αγορά και να μην αποσυρθούν. Όπως είπε: « είμαι αποφασισμένος να είμαι πιο δραστικός στο κομμάτι αυτό»,
Να υπενθυμιστεί ότι ήδη έχει κάνει αυξήσεις στα φθηνά φάρμακα που κοστίζουν κάτω από 10 ευρώ. Οι τιμές τους μπορούν να αυξηθούν έως 15%.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



