Θεσσαλονίκη: Άλλα δύο βρέφη θετικά στον κορονοϊό μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο
Συνολικά τρία βρέφη μεταφέρθηκαν την Κυριακή στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άλλα δύο βρέφη θετικά στον κορονοϊό μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης το απόγευμα της Κυριακής (12.4). Τα δύο βρέφη τριών και εννέα μηνών αντίστοιχα, σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN, δεν σχετίζονται μεταξύ τους και είναι κάτοικοι Θεσσαλονίκης.
Τα δείγματά τους βγήκαν θετικά και εξετάζονται και τα δείγματα των γονέων τους. Αρχικά τα δύο βρέφη πήγαν στο «Γεννηματάς».
Ωστόσο λίγο αργότερα μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο καθώς είναι νοσοκομείο αναφοράς παίδων για τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα υγείας. Συγγενείς του παιδιού έχουν ήδη υποβληθεί σε σχετικές δειγματοληπτικές εξετάσεις για να διαπιστωθεί εάν είναι και αυτοί φορείς του ιού. Πρόκειται για το νεότερο κρούσμα κορονοϊού που καταγράφεται στην περιοχή, ενώ εντοπίστηκαν 3 κρούσματα COVID-19 σε κλινικές του Γενικού Νοσοκομείο της Ξάνθης.
Οι κλινικές του νοσοκομείου στην Ξάνθη έχουν απολυμανθεί και ακολούθησε έλεγχος στο προσωπικό που ήρθε σε επαφή με τους ασθενείς.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




