Καστοριά: Βρέφος θετικό στον κορονοϊό
Φαίνεται να κόλλησε τον ιό μετά την έξοδό του από το νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορωνοϊό νοσηλεύεται νεογέννητο βρέφος από την Καστοριά, το οποίο γεννήθηκε πριν μια εβδομάδα στο Νοσοκομείο των Γρεβενών. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Kozanimedia, το μωράκι είναι καλά στην υγεία του, ενώ όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι δε νόσησε στο νοσοκομείο των Γρεβενών, αλλά όταν εξήλθε από αυτό και μετέβη, με τη μητέρα του, στο σπίτι της οικογένειας, στην Καστοριά.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, αν νοσεί και η μητέρα του μωρού. Να σημειωθεί ότι στο νοσοκομείο των Γρεβενών κατευθύνονται για να γεννήσουν εγκυμονούσες από την Καστοριά, λόγω της υπάρχουσας κατάστασης με τον κορωνοϊό στην ακριτική πόλη.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




