Καστοριά: Βρέφος θετικό στον κορονοϊό
Φαίνεται να κόλλησε τον ιό μετά την έξοδό του από το νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορωνοϊό νοσηλεύεται νεογέννητο βρέφος από την Καστοριά, το οποίο γεννήθηκε πριν μια εβδομάδα στο Νοσοκομείο των Γρεβενών. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Kozanimedia, το μωράκι είναι καλά στην υγεία του, ενώ όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι δε νόσησε στο νοσοκομείο των Γρεβενών, αλλά όταν εξήλθε από αυτό και μετέβη, με τη μητέρα του, στο σπίτι της οικογένειας, στην Καστοριά.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, αν νοσεί και η μητέρα του μωρού. Να σημειωθεί ότι στο νοσοκομείο των Γρεβενών κατευθύνονται για να γεννήσουν εγκυμονούσες από την Καστοριά, λόγω της υπάρχουσας κατάστασης με τον κορωνοϊό στην ακριτική πόλη.
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




