Κορονοϊός: Αρχιμανδρίτης μήνυσε γυναίκα που μπήκε στο μοναστήρι την ώρα της Λειτουργίας
Η 68χρονη, παρά το γεγονός ότι η θεία λειτουργία γινόταν κεκλεισμένων των θυρών και απαγορευόταν η παρουσία πιστών, παραβίασε τις διατάξεις και μπήκε στον ιερό ναό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μία 68χρονη αναζητά η αστυνομία, από το μεσημέρι της Κυριακής, η οποία -παραβιάζοντας νόμους, κανόνες και διατάξεις- εισήλθε στον ιερό ναό της Μονής Ταξιαρχών στο Πήλιο για να παρακολουθήσει την τελούμενη εκείνη την ώρα Θεία Λειτουργία.
Η αναζήτηση της γυναίκας από την αστυνομία γίνεται μετά από μήνυση που υπέβαλε στο Αστυνομικό Τμήμα Νοτίου Πηλίου ο αρχιμανδρίτης ηγούμενος του μοναστηριού διότι η 68χρονη, παρά το γεγονός ότι η θεία λειτουργία γινόταν κεκλεισμένων των θυρών και απαγορευόταν η παρουσία πιστών, παραβίασε τις διατάξεις και μπήκε στον ιερό ναό αρνούμενη να αποχωρήσει.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



