Σαμοθράκη: Κραυγή αγωνίας εργαζομένων στη ναυτιλιακή εταιρεία
Η ναυτιλιακή εταιρεία που εκτελούσε την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Σαμοθράκη κηρύχθηκε έκπτωτη και οι εργαζόμενο φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Κραυγή αγωνίας για τις θέσεις εργασίας τους εκφράζουν περισσότεροι από 50 εργαζόμενοι στη ναυτιλιακή εταιρεία «Άγιος Ευστάθιος ΝΕ», που εκτελούσε τα δρομολόγια Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη και η οποία κηρύχθηκε έκπτωτη την περασμένη Παρασκευή μετά τα τεράστια προβλήματα που σημειώθηκαν την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού, εξαιτίας βλαβών και στα δύο πλοία της.
Μάλιστα, όπως ανέφερε στο ethnos.gr ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Δήμος Καραμπατζιάκης, ήδη έχουν απολυθεί περισσότερα από σαράντα εργαζόμενοι, οι οποίοι αποτελούσαν τα πληρώματα των πλοίων, καθώς και άλλα έξι άτομα που εργάζονταν στα εκδοτήρια των εισιτηρίων. Οι μόνοι που δουλεύουν αυτήν τη στιγμή, είναι λίγοι διοικητικοί υπάλληλοι στα γραφεία της εταιρείας
«Δεν πιστεύαμε ότι θα φτάναμε εδώ. Μαζευτήκαμε και αποφασίσαμε να δημοσιοποιήσουμε το πρόβλημά μας και να αγωνιστούμε, για να μην κλείσει η εταιρεία. Κινδυνεύουμε να χάσουμε οριστικά τη δουλειά μας περισσότεροι από πενήντα άμεσα εργαζόμενοι και να πληγούν οικονομικά άλλοι τόσοι προμηθευτές και επαγγελματίες που συνεργάζονται με την εταιρεία μας. Μεταξύ μας υπάρχουν οικογένειες που θα αντιμετωπίσουν τεράστια προβλήματα, όπως μονογονεϊκές, μία χήρα συνάδελφος με παιδί και μία άλλη που έχει δύο παιδιά και άντρα ανάπηρο. Δυστυχώς, η εταιρεία που δουλεύουμε, δραστηριοποιείται μόνο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Σαμοθράκη», σημειώνει στο ethnos.gr ο κ. Καραμπατζιάκης.
Ο ίδιος αναφέρει ακόμα ότι οι εργαζόμενοι έχουν βρεθεί για το πρόβλημα με όλους τους τοπικούς φορείς, ενώ άμεσα θα επιδιώξουν επαφές και με εκπροσώπους της κυβέρνησης στην Αθήνα. «Αντιλαμβανόμαστε ότι ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου. Τα προβλήματα με τις βλάβες στα πλοία ξεκίνησαν στο τέλος της περσινής χρονιάς. Τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν παρουσιαστεί προβλήματα. Τα πλοία είναι μηχανές και χαλάνε. Εκείνη την περίοδο όλοι οι εργαζόμενοι δουλεύαμε 16 ώρες την ημέρα, για να εξυπηρετηθεί γρηγορότερα ο κόσμος. Αυτήν τη στιγμή και τα δύο πλοία της εταιρείας είναι αξιόπλοα. Έχουν έγκριση από εμπειρογνώμονες», λέει ο κ. Καραμπατζιάκης.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr