Στους δρόμους ξανά οι αγρότες της Καρδίτσας: Δίνουν ραντεβού τη Μεγάλη Τρίτη
Με αφορμή το συνεχές αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι αγρότες δίνουν ραντεβού για νέες κινητοποιήσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στους δρόμους βγαίνουν ξανά οι αγρότες της Καρδίτσας, οι οποίοι προγραμματίζουν δυναμική παρουσία τη Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου, στις 12:00, στον κόμβο του Ε-65.
Με αφορμή το συνεχές αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι αγρότες δίνουν ραντεβού για νέες κινητοποιήσεις. Ζητούν την άμεση καταβολή εκκρεμών πληρωμών, τη διασφάλιση τιμών που να καλύπτουν το αυξημένο κόστος, αλλά και ουσιαστικές παρεμβάσεις σε καύσιμα, ενέργεια και αγροτικά εφόδια.
Παράλληλα, επαναφέρουν το αίτημα για αφορολόγητο πετρέλαιο, ζητούν διαγραφή χρεών προηγούμενων ετών, ενώ θέτουν ως προτεραιότητα την υλοποίηση έργων αντιπλημμυρικής προστασίας - ζήτημα που παραμένει ανοιχτό για τη Θεσσαλία μετά τις πρόσφατες καταστροφές.
«Στο χείλος του γκρεμού»
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Κώστας Τζέλλας, υπογράμμισε ότι η κατάσταση στον πρωτογενή τομέα έχει φτάσει «στα όρια αντοχής», με τους αγρότες -όπως είπε- να βρίσκονται «στο χείλος του γκρεμού».
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



