Οδηγός πήγαινε για 1,5 χλμ. με την όπισθεν στη ΛΕΑ για να αποφύγει την κίνηση...
Για να γλίτώσει την κίνηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με έναν ιδιαίτερα επικίνδυνο ελιγμό επιχείρησε να αποφύγει την κίνηση οδηγός στη λεωφόρο Σχιστού, επιλέγοντας να κινηθεί… με την όπισθεν στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).
Σύμφωνα με βίντεο που κατέγραψε αναβάτης μοτοσικλέτας, το όχημα διένυσε απόσταση περίπου 1,5 χιλιομέτρου κινούμενο ανάποδα στο ρεύμα προς Πειραιά, προκειμένου να παρακάμψει τη συμφόρηση που παρατηρείται στο σημείο πριν από τη σύνδεση με τη Λεωφόρο Αθηνών.
Τακτική που κάνουν πολλοί...
Εντύπωση προκαλούν, πάντως, τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση στο TikTok, όπου ορισμένοι χρήστες υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμόζεται εδώ και χρόνια από μερίδα οδηγών. Όπως αναφέρουν, το οδικό τμήμα διαθέτει τρεις λωρίδες που στη συνέχεια περιορίζονται σε μία, δημιουργώντας συχνά μεγάλες καθυστερήσεις, ιδιαίτερα πριν από τη γέφυρα.
Κάποιοι σχολιαστές υποστηρίζουν ότι με τον τρόπο αυτό οι οδηγοί φτάνουν έως τη διασταύρωση και εξέρχονται από το φανάρι του Σκαραμαγκά, αποφεύγοντας την αναμονή που – όπως σημειώνουν – μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 30 με 40 λεπτά.
@antonischrysikos23 #trafficjam#norules#greece#bestdrivers ? πρωτότυπος ήχος - Κωνσταντίνος Τελίδης
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



