Νέες καταγγελίες για ΔΕΔΔΗΕ: Βγάζουν ρευματοκλέφτη πολίτη επειδή... δεν πήγαινε στο σπίτι του
Αλλεπάλληλες καταγγελίες πολιτών για αυθαίρετα και εκβιαστικά πρόστιμα με το πρόσχημα της ρευματοκλοπής από τον ΔΕΔΔΗΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τελειωμό δεν έχουν οι καταγγελίες για πρόστιμα του ΔΕΔΔΗΕ σε ανυποψίαστους πολίτες για δήθεν ρευματοκλοπές, απαιτώντας τους να καταβάλουν υπέρογκα ποσά.
Δύο ακόμη θύματα των εκβιαστικών κλητεύσεων του ΔΕΔΔΗΕ κατήγγειλαν στο OPEN και την εκπομπή «Καθαρές Κουβέντες» τον Γολγοθά τους.
Μιλώντας στην εκπομπή, ο κ. Χρ. Κιτσέλης εξήγησε με πολύ γλαφυρό τρόπο τη συναισθηματική θέση που φέρνουν αυτά τα αβάσιμα πρόστιμα τους πολίτες. «Αισθάνομαι πάρα πολύ άβολα που είμαι αναγκασμένος να εκτεθώ, για να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να υπάρχει ένας υπεύθυνος του ΔΕΔΔΗΕ ώστε να μας εξηγήσει... τα ανεξήγητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ο ΔΕΔΔΗΕ με έχει εξαπατήσει»
Προχωρώντας στην παρουσίαση της δικής του περιπέτειας, αποκάλυψε πως θεωρήθηκε ρευματοκλέφτης επειδή... δεν πήγαινε στο σπίτι του. «Το σπίτι μου είναι διατηρητέο στην Εύβοια, το οποίο εδώ και 8 χρόνια, από το 2017, είναι χωρίς ρεύμα».
«Είχα μπει το 2016 στο νοσοκομείο για σοβαρούς λόγους υγείας. Έτσι, δεν πήγαινα στο σπίτι μου στην Εύβοια, με αποτέλεσμα να μειωθούν οι καταναλώσεις και ο ΔΕΔΔΗΕ να θεωρήσει ότι εγώ έκανα ρευματοκλοπή. Αυτεπαγγέλτως μου ασκήθηκε δίωξη και ο ΔΕΔΔΗΕ στην κλήτευσή μου δήλωσε άλλη διεύθυνση, τελείως άσχετη από αυτή που δεχόμουν την αλληλογραφία, ούτως ώστε να μην παρευρεθώ στο δικαστήριο και να μην εξηγήσω τι έχει γίνει. Έχω ζητήσει 9 φορές τον επανέλεγχο του ρολογιού μου και με έχουν αγνοήσει τελείως», πρόσθεσε.
Αγανακτισμένος, ο κ. Κιτσέλης αναφέρει πως «ο ΔΕΔΔΗΕ δυστυχώς με έχει εξαπατήσει, με έχει καταρρακώσει». «Δεν είναι οικονομικό το θέμα, του να μην πληρώσω 2.038 ευρώ που μου ζητάει, είναι θέμα ηθικής. Και 5 ευρώ να ήταν, πάλι δε θα τα πλήρωνα. Είναι σαν να αποδέχομαι την κατηγορία με αυτό τον τρόπο», κατέληξε.
Κόβουν το ρεύμα σε ηλικιωμένο με 95% αναπηρία και καρκινοπαθή
Από την πλευρά της, η κα Δ. Παπαδοπούλου αποκαλύπτει πως τους ήρθε ξαφνικά το πρόστιμο, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ειδοποίηση. «Ήρθαν 14 Φεβρουαρίου στο σπίτι των γονιών μου, ώστε να κάνουν έλεγχο του ρολογιού για να βάλουν τον έξυπνο μετρητή. Δεν είχαμε καμία ειδοποίηση για αυτή την εργασία, ούτε μας ενημέρωσαν για να πάμε να ελέγξουμε».
«Στις 21/10 ήρθε με δικαστικό κλητήρα το χαρτί, το οποίο έλεγε ότι πρέπει να πληρώσετε 5 δόσεις των 475 ευρώ. Σημειωτέον, ο πατέρας μου είναι με 95% αναπηρία και η μητέρα μου 1/1/2025 υποβλήθηκε σε χειρουργείο με καρκίνο. Όπως καταλαβαίνετε, δε λείπουν ποτέ από το σπίτι. Δεν πήραν ποτέ ειδοποίηση», συνέχισε.
Ενώ, για την περίπτωση της υποβολής ένστασης, καταγγέλλει την ακόμα μια φορά αναλγησία του ΔΕΔΔΗΕ. «Έχουμε στείλει ένσταση από τις 7/11. Επικοινώνησα και στις 24/11 με τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν ότι θα κάνουν πιο γρήγορα να μου απαντήσουν. Δεν έγινε ποτέ».
«Δε ζητούμε ελεημοσύνη. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω "ο πατέρας μου είναι με 95% αναπηρία, είναι σε ηλεκτρικό κρεβάτι, δε γίνεται να του κόψετε το ρεύμα"», συμπλήρωσε.
«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκα
ΟΠΕΚΕΠΕ: Επτά συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι - Ανάμεσά τους η μητέρα και η πεθερά του αρχηγού
ΗΠΑ: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει - Μπλόκο λόγω S-400
Συναγερμός στο Ιράκ: Ο Τίγρης ποταμός κινδυνεύει με ερημοποίηση - «Χωρίς νερό, δεν υπάρχει ζωή»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



