Επίθεση 19χρονου σε οδηγό του Μετρό: Συνελήφθη για 3η φορά ο δράστης - Έχει ζητηθεί η απέλασή του
Κινήθηκε και κατά αστυνομικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθη ξανά τα ξημερώματα της Παρασκευής ο 19χρονος Ιρακινός που είχε επιτεθεί σε μηχανοδηγό συρμού του Μετρό στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας». Ο δράστης επιτέθηκε σε αστυνομικούς που τον πλησίασαν για να του κάνουν έλεγχο και συνελήφθη και πάλι για απείθεια.
Είναι η 3η σύλληψή του
Και αυτή δεν είναι η ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη φορά που συλλαμβάνεται, αλλά η τρίτη. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει συνελήφθη στο παρελθόν τρεις φορές και έχει αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους τους οποίους δεν τηρεί, κάτι που έχει γνωστοποιηθεί από την αστυνομία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη φορά που συνελήφθη ήταν για κλοπές ενώ τις υπόλοιπες για απείθεια.
Μάλιστα, για τον 19χρονο κινήθηκε χθες η διαδικασία για την αφαίρεση του ασύλου και την απέλασή του από τη χώρα, όπως ενημέρωσε το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή και η δυνατότητα της διοικητικής απέλασης καθώς δεν έχει γίνει ακόμα το ποινικό δικαστήριο για τις κλοπές.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



