Δράμα: Συνελήφθη οδηγός ΚΤΕΛ που αποβίβασε μαθητές σε ερημική περιοχή
Τι καταγγέλουν γονείς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σύλληψη ενός οδηγού ΚΤΕΛ στη Δράμα προχώρησε η αστυνομία, μετά από σοβαρή καταγγελία γονέων, για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο. Το περιστατικό σημειώθηκε πριν από μερικές ημέρες όταν ο οδηγός αποβίβασε τρεις μαθητές σε μη κατοικημένη περιοχή, μέσα σε χωράφια, με το αιτιολογικό ότι το λεωφορείο ήταν υπεράριθμο.
Σύμφωνα με την καταγγελία, τα παιδιά πήγαιναν στο σχολείο τους και βρέθηκαν ξαφνικά εκτεθειμένα, χωρίς καμία ασφάλεια, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς τους. Οι οικογένειες, οργισμένες για το συμβάν, κατέθεσαν μήνυση κατά του οδηγού.
Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος του τοπικού ΚΤΕΛ υπερασπίστηκε τον οδηγό, υποστηρίζοντας ότι «έπραξε σωστά, γιατί οι μαθητές ήταν όρθιοι», ενώ πρόσθεσε ότι δεν έπρεπε να επιτραπεί η μεταφορά τους κάτω από αυτές τις συνθήκες.
Ο οδηγός συνελήφθη το απόγευμα του Σαββάτου (13/9), ενώ η υπόθεση έχει ήδη διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Δράμας για περαιτέρω διερεύνηση.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




