Αιτωλικό: 4χρονο παιδί πήρε ηρεμιστικά χάπια - Δικογραφία εις βάρος της μητέρας του
Οι συνθήκες υπό τις οποίες το παιδάκι πήρε τα χάπια διερευνώνται
Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε την Τρίτη (5/8) στο Αιτωλικό όταν 4χρονο αγοράκι κατανάλωσε ηρεμιστικά χάπια.
Ένα 4χρονο αγοράκι, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinionews.gr, υπό συνθήκες που ερευνώνται από τις Αρχές, κατανάλωσε ηρεμιστικά χάπια, δίχως να γίνει αντιληπτό από τη μητέρα του.
Διακομίσθηκε στην παιδιατρική κλινική του Νοσοκομείου Αγρινίου, με τους ιατρούς να προχωρούν σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Από τις Αρχές έχει σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος της μητέρας του για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



