«Έπεσαν» οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας - Με τηλέφωνα συνεννοούνται τα λιμεναρχεία
Για τεχνικό πρόβλημα κάνει λόγο το υπουργείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για δεύτερη μέρα είναι εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας, με τις απαραίτητες επικοινωνίες να γίνεται μέσω τηλεφώνου.
Σύμφωνα με το Star, υπάρχουν αναφορές για κυβερνοεπίθεση, αλλά από το υπουργείο τονίζεται ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα. Σημειώνεται ότι ο θάλαμος επιχειρήσεων, που αποτελεί το πιο κομβικό σημείο, λειτουργεί κανονικά.
Από εκεί και πέρα, αναβάθμιση στα συστήματα φαίνεται ότι δεν έχει γίνει από το 2014, με το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ να κάνουν λόγο για κατάρρευση του επιτελικού κράτους.
Διαβάστε ακόμη
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Αστυνομικός σκότωσε τη σύζυγό του και αυτοκτόνησε
Στις φυλακές Κορυδαλλού με ταξί και συνοδεία περιπολικών ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος
Έκλεισε η συμφωνία ορόσημο για τα αεροπορικά ταξίδια στην ΕΕ: Τι αλλάζει για χειραποσκευές και αποζημιώσεις
Η μεγάλη ανατροπή: Τι λέει οδηγός της Amazon που έκλεψε γάτα πελάτη - Το βίντεο που έγινε viral
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



