Πετρούπολη: Άγρια επίθεση σε 46χρονη για την προτεραιότητα – Μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ
Ο δράστης κατέβηκε από το αυτοκίνητο και γρονθοκόπησε τη γυναίκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια 46χρονη γυναίκα κατέληξε στο νοσοκομείο «ΚΑΤ» μετά από επίθεση που δέχτηκε στη συμβολή των οδών Κωνσταντινουπόλεως και Δωδεκανήσου, στην Πετρούπολη, για την προτεραιότητα στο δρόμο.
Η 46χρονη διαπληκτίστηκε με τον οδηγό ενός έτερου Ι.Χ αυτοκινήτου για τον ΚΟΚ. Το αποτέλεσμα ήταν ο αδελφός του οδηγού από το δεύτερο εμπλεκόμενο όχημα να κατέβει, να γρονθοκοπήσει τη γυναίκα και να τη στείλει στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Αξιοσημείωτο είναι πως η οργή του ήταν τόσο μεγάλη που άρχισε να προκαλεί φθορές και στο ΙΧ αυτοκίνητό της.
Στη συνέχεια διέφυγε από το σημείο, ενώ οι άνδρες της ασφάλειας επιχειρούν από τις κάμερες να εντοπίσουν το συγκεκριμένο όχημα με τον οδηγό και να του περάσουν χειροπέδες.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



