Θεσσαλονίκη: 14χρονος με μηχανή χωρίς δίπλωμα, περνούσε κόκκινα φανάρια και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα
Ο ανήλικος συνελήφθη για σωρεία παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οργή προκαλεί η είδηση για ακόμη έναν ασυνείδητο οδηγό ο οποίος μάλιστα είναι ανήλικος και συνελήφθη για σωρεία παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει το thestival, επικαλούμενο την ΕΛΑΣ, ο ανήλικος, όχι μόνο οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα, αλλά παραβίασε και ερυθρούς σηματοδότες ενώ μπήκε και στο αντίθετο ρεύμα.
Μάλιστα, αρνήθηκε να συμμορφωθεί και σε σήματα αστυνομικών, οι οποίο τελικά κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν στην οδό Τσιμισκή, στο ύψος της Αγίας Σοφίας και να του περάσουν χειροπέδες.
Σημειώνεται πως κατά το προηγούμενο 24ωρο, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης συνέλαβαν 14 άτομα, καθώς κατελήφθησαν να οδηγούν στερούμενα σχετικής άδειας ικανότητας.
Μεταξύ των συλληφθέντων συμπεριλαμβάνονται και ο 14χρονος καθώς και 21χρονος, ο οποίος οδηγώντας δίκυκλη μοτοσικλέτα στην περιοχή Χαριλάου, κατείχε συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




