Ενότητες στο άρθρο: 📌 Πρόστιμο στον οδηγό 200 ευρώ
Θεσσαλονίκη: Κατάσχεσαν ζωντανό κατσίκι από την καρότσα αυτοκινήτου επειδή... δεν είχε χαρτιά
Δεν είχε ελληνική σφραγίδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στη Θεσσαλονίκη την ημέρα του Πάσχα, όπου αστυνομικοί κατέσχεσαν ένα ζωντανό κατσίκι από την καρότσα ενός φορτηγού καθώς δεν είχε τα απαραίτητα χαρτιά.
Πρόστιμο στον οδηγό 200 ευρώ
Ειδικότερα, σύμφωνα με την τηλεόραση του OPEN, ένας οδηγός πήρε από γνωστό του ένα κατσίκι για το σφάξει και αν το ψήσει την ημέρα του Πάσχα με την παρέα του. Ωστόσο, σε έλεγχο της αστυνομίας διαπιστώθηκε ότι το κατσίκι ήταν ξενικής προέλευσης και συγκεκριμένα από την Ολλανδία και ότι δεν είχε ελληνική σφραγίδα και όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Αν και ο οδηγός δήλωσε άγνοια του επιβλήθηκε πρόστιμο 100 ευρώ ενώ αλλά 100 για υπερφόρτωση της καρότσας.
Διαβάστε ακόμη
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



