Εκκενώθηκε λόγω καπνών συρμός του Μετρό στην Ηλιούπολη
Μεγάλη ταλαιπωρία για τους επιβάτες - Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εκκένωση συρμού, ο οποίος άρχισε να βγάζει καπνούς, προχώρησαν λίγο πριν τις 9 το βράδυ εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ στον σταθμό της Γραμμής 2 στην Ηλιούπολη, καθώς. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καπνοί οφείλονται σε βλάβη λόγω υπερθέρμανσης των φρένων.
Ο συρμός εκτελούσε δρομολόγιο με κατεύθυνση προς την Ανθούπολη. Αμέσως μετά το συμβάν εκκενώθηκε και κλήθηκε η Πυροσβεστική.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το πρόβλημα εντοπίστηκε στο κάτω μέρος του συρμού, ενώ, αυτή τη στιγμή είναι κλειστοί οι σταθμοί Ηλιούπολη και Άγιος Δημήτριος καθώς εισχώρησαν καπνοί και μέσα στη σήραγγα, η οποία πρέπει να αποκαπνιστεί προκειμένου να επανεκκινήσουν τα δρομολόγια σε όλο το μήκος της γραμμής.
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ
Η ΣΤΑΣΥ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για τεχνική βλάβη συρμού σημειώνοντας πως η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη - Αγ. Δημήτριος και Αργυρούπολη - Ελληνικό, λόγω τεχνικής βλάβης σε συρμό στον σταθμό Ηλιούπολη, που προκάλεσε την έκλυση καπνού. Ο συρμός εκκενώθηκε, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



