Έκρηξη σε εστιατόριο στο Χαλάνδρι: Στο νοσοκομείο με εγκαύματα 2 εργαζόμενοι
Σε σοβαρή κατάσταση ο ένας – Πώς σημειώθηκε η έκρηξη στο εστιατόριο – Το χρονικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με εγκαύματα νοσηλεύονται στο νοσοκομείο οι δύο εργαζόμενοι γνωστού εστιατορίου – μπαρ στο Χαλάνδρι, μετά την έκρηξη φιάλης υγραερίου που σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης 25 Μαρτίου στην κουζίνα του καταστήματος.
Ο ένας εκ των εργαζόμενων, σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση, στο νοσοκομείο «Σωτηρία».
Στο σημείο βρέθηκαν τρία οχήματα της Πυροσβεστικής με 8 πυροσβέστες οι οποίοι κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά που ξέσπασε μετά την έκρηξη. Η κινητοποίηση των υπευθύνων του εστιατορίου και της Πυροσβεστικής ήταν άμεση. Εκκενώθηκε άμεσα ο χώρος και η φωτιά δεν επεκτάθηκε.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




