Εργατικό δυστύχημα στην Πάρο: Σκοτώθηκε από ηλεκτροπληξία 75χρονος οικοδόμος
Αυξάνεται διαρκώς η μακάβρια λίστα των νεκρών εργαζομένων εν ώρα δουλειάς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμα ένα εργατικό δυστύχημα καταγράφεται στη χώρα, με τα περιστατικά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο τους τελευταίους μήνες.
Συγκεκριμένα, ένας 75χρονος οικοδόμος έχασε τη ζωή του στην Πάρο, με την τοπική ΚΟΒ του ΚΚΕ να εκδίδει ανακοίνωση, καταλογίζοντας ευθύνες στην κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Υπεύθυνοι για αυτή τη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι η ΕΕ αλλά και οι ελληνικές κυβερνήσεις που υπηρετούσαν και υπηρετούν στο ακέραιο τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις για αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και της λεγόμενης “απασχόλησης της τρίτης ηλικίας” συνδέοντας την ικανότητα εργασίας με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής, με μοναδικό σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου, αδιαφορώντας για το βιοτικό επίπεδο και την ανθρώπινη ζωή».
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




