«Δεν έχω οξυγόνο»: Μήνυμα για τα Τέμπη από ένα πλοίο στον Ατλαντικό Ωκεανό
«Δεν έχω οξυγόνο»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Χιλιάδες άνθρωποι κατέκλυσαν χθες, Κυριακή (26/1) τους δρόμους όλης της χώρας στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιήθηκαν για τα θύματα του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών με το πλήρωμα του Φ/Γ πλοίου «ATHINA II», το οποίο ταξιδεύει στον Ατλαντικό Ωκεανό να στέλνει το δικό του μήνυμα.
«Δεν έχω οξυγόνο»
Παράλληλα, εκτός από την Ελλάδα στον αγώνα για δικαίωση βοήθησε και το εξωτερικό οπού μέσα από συγκεντρώσεις το «Δεν έχω οξυγόνο» ταξίδεψε σε κάθε άκρη της γης.
Συγκεκριμένα, το πανό ανέφερε «Δεν έχω οξυγόνο Atlantic Ocean Φ/Γ Αθήνα ΙΙ», όπως μπορείτε να δείτε και στη σχετική φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην ομάδα «Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023» στο Facebook.

Για την πρωτοβουλία αυτή, η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών τόνισε: «Μακριά, πολύ μακριά από τη χώρα τους, αλλά κοντά στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Αυτοί περισσότερο από άλλους ξέρουν τι θα πει απώλειες και πόνος. Τα θερμά συγχαρητήρια μας στον καπετάνιο και στο πλήρωμα».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




