Σέλι: Πήρε εξιτήριο ο σκιέρ που είχε χαθεί στο χιονοδρομικό
Είναι καλά στην υγεία του ο νεαρός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο από το νοσοκομείο της Βέροιας πήρε ο 23χρονος χιονοδρόμος, ο οποίος είχε χαθεί το απόγευμα της Δευτέρας (6/1) στο χιονοδρομικό κέντρο Σελίου.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός είχε πάει για σνόουμπορντ ανήμερα των Θεοφανίων με τους φίλους του, ωστόσο τα ίχνη του χάθηκαν, με διασώστες και εθελοντές να τον αναζητούν στις χιονισμένες πλαγιές της Ημαθίας.
Τελικά, ο ίδιος κατόρθωσε να περπατήσει και να φτάσει στο καταφύγιο που βρίσκεται στη θέση «Πριόνια», εκεί όπου τον εντόπισαν πυροσβέστες. Μάλιστα, για τον 23χρονο κρίθηκε απαραίτητο να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο, κυρίως για προληπτικούς λόγους ώστε να λάβει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και μια μέρα αργότερα πήρε εξιτήριο, επιστρέφοντας στην οικογένειά του.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




