Fly Over Θεσσαλονίκης: Στο «κόκκινο» πάλι τα κυκλοφοριακά προβλήματα – Τι λέει ο Ταχιάος στο ethnos.gr
Σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα αντιμετώπιζε πάντοτε το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, όμως, αυτά μεγεθύνθηκαν σημαντικά τους τελευταίους μήνες, από τη στιγμή που εγκαταστάθηκαν στην Περιφερειακή Οδό τα εργοτάξια για την κατασκευή του Fly Over🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Επέστρεψε από τις καλοκαιρινές της διακοπές η συντριπτική πλειοψηφία των Θεσσαλονικέων και τα έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους, κυρίως στο κέντρο της πόλης αλλά και την Περιφερειακή Οδό, όπου εκτελείται το έργο κατασκευής του Fly Over.
Τα μποτιλιαρίσματα είναι και πάλι εμφανή σε διάφορα σημεία της πόλης, οι ταχύτητες των διερχόμενων οχημάτων πολύ χαμηλές και δεδομένες οι καθυστερήσεις των οδηγών στην προσπάθειά τους να φτάσουν στον προορισμό τους. Η δυσκολία «χτυπάει κόκκινο», όταν η Περιφερειακή Οδός κλείνει για λίγα λεπτά της ώρας σε κάποια σημεία της, προκειμένου να προχωρήσουν οι εργασίες κατασκευής του Fly Over.
Μάλιστα, η κατάσταση αναμένεται να γίνει ακόμα πιο δύσκολη τις επόμενες ημέρες, με την επιστροφή όλων των κατοίκων της πόλης στις εστίες τους αλλά και με τον επιπρόσθετο κυκλοφοριακό φόρτο που παρατηρείται κατά τη διάρκεια λειτουργίας της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, λόγω του μεγάλου αριθμού επισκεπτών.
Οι μόνες ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης εναποτίθενται για το τέλος του χρόνου, όταν, με βάση το χρονοδιάγραμμα αλλά και τις τελευταίες δηλώσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, θα ξεκινήσει η λειτουργία της βασικής γραμμής του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Βασική αιτία το Fly Over
Σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα αντιμετώπιζε πάντοτε το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, όμως, αυτά μεγεθύνθηκαν σημαντικά τους τελευταίους μήνες, από τη στιγμή που εγκαταστάθηκαν στην Περιφερειακή Οδό τα εργοτάξια για την κατασκευή του Fly Over.
Το συγκεκριμένο έργο, με βάση το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2027 και είναι «κοινό μυστικό» μεταξύ των φορέων της Θεσσαλονίκης ότι μέχρι τότε -με εξαίρεση την έναρξη λειτουργίας του μετρό- λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν, για να βελτιωθεί η κατάσταση.
Οι κάτοικοι της πόλης αναμένουν κάποια τοποθέτηση του πρωθυπουργού για βελτίωση της κατάστασης κατά την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη την Τρίτη 27 Αυγούστου αλλά και στα εγκαίνια της ΔΕΘ. Επίσης, προτάσεις για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού της Θεσσαλονίκης λόγω των εργασιών κατασκευής του Fly Over θα συζητηθούν και στη σύσκεψη του Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για το Fly Over, η οποία θα γίνει στις 6:30 το απόγευμα της Τρίτης 27 Αυγούστου, παρουσία και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.
Ταχιάος: Θα είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος – Ενδεχόμενες μικρές καθυστερήσεις
Την εκτίμησή του ότι το έργο κατασκευής του Fly Over θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, χωρίς, ωστόσο, να μπορεί να αποκλείσει κάποιες μικρές καθυστερήσεις στη διαδικασία, εξέφρασε, μιλώντας στο ethnos.gr, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η έγκαιρη παράδοση του έργου είναι κάτι που συμφέρει και την εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή του Fly Over.
«Σήμερα το έργο εκτελείται κανονικά. Στην Περιφερειακή Οδό υπάρχει ένα ‘’μέτωπο’’ ανοιχτό, το οποίο είναι μη αναστρέψιμο. Είναι και προς το συμφέρον του εργολάβου να ολοκληρωθεί το έργο στο χρονοδιάγραμμα που τέθηκε, δηλαδή τον Μάϊο του 2027. Ίσως υπάρξουν κάποιες μικρές καθυστερήσεις, όμως, πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές το χρονοδιάγραμμα θα τηρηθεί», τόνισε στο ethnos.gr ο κ. Ταχιάος.
Σε ό,τι αφορά τα έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα στη Θεσσαλονίκη, τα οποία μεγεθύνθηκαν από την κατασκευή του Fly Over, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι ο ρόλος του υπουργείου περιορίζεται στα όρια του έργου και παραδέχτηκε ότι δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα για την ανακούφιση των Θεσσαλονικέων μέχρι την ολοκλήρωσή του.
«Η λειτουργία της Περιφερειακής Οδού έχει ανατεθεί στην ''Εγνατία Οδό'', η οποία έχει πάρει κάποια μέτρα για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού στο συγκεκριμένο δρόμο, όπως, για παράδειγμα, τη χρήση γερανοφόρων. Ως υπουργείο ο ρόλος μας περιορίζεται στα όρια του έργου. Καταθέτουμε κάποιες προτάσεις για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όμως, η ίδια η πόλη αποφασίζει για την εφαρμογή των όποιων ρυθμίσεων. Δεν βλέπω ότι μπορούν να γίνουν μεγάλα πράγματα, για να βελτιωθεί σημαντικά η κατάσταση, εκτός ίσως από κάποιες στοχευμένες παρεμβάσεις, όπως, για παράδειγμα, την αποκομιδή απορριμμάτων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης τις βραδινές ώρες, κάτι που ήδη γίνεται. Το ίδιο το έργο έρχεται να κάνει μία μεγάλη παρέμβαση στο κυκλοφοριακό της πόλης. Άλλωστε, αν δε υπήρχαν κυκλοφοριακά προβλήματα, δε θα χρειαζόταν το έργο. Είναι λογικό να υπάρξει κάποια αναστάτωση, μέχρι την ολοκλήρωση του Fly Over», ανέφερε ο κ. Ταχιάος.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr