Αχαΐα: Βάναυση επίθεση σε ζευγάρι εργατών γης - Βίασαν τη γυναίκα, και τους έκλεψαν κινητά και χρήματα
Συγκλονίζουν όσα περιέγραψαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η αστυνομία στην Αχαΐα αναζητά τρία άτομα ύστερα από σοβαρή καταγγελία για επίθεση σε βάρος δύο ατόμων. Ειδικότερα, ένα ζευγάρι εργατών γης ανέφερε ότι τη Δευτέρα περίπου στις 10 το βράδυ, ενώ επέστρεφαν πεζοί από τα χωράφια στο σπίτι τους στο Λάππα Δυτικής Αχαΐας, τους πλησίασε ένα άγνωστο αυτοκίνητο.
Συγκλονίζουν όσα περιέγραψαν
Από το όχημα κατέβηκαν τρία άτομα, σύμφωνα με τα θύματα, οι οποίοι με την απειλή μαχαιριού τους πήραν σε ένα απομονωμένο σημείο. Εκεί, αφού τους χτύπησαν, έκλεψαν από τον άνδρα το κινητό του τηλέφωνο και 300 ευρώ, ενώ από τη γυναίκα πήραν το κινητό της και 250 ευρώ. Στη συνέχεια, οι δράστες βίασαν τη γυναίκα διαδοχικά. Αφού ολοκλήρωσαν την επίθεση, τους εγκατέλειψαν και έφυγαν.
Τα θύματα πήγαν στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα για ιατρική εξέταση και την επόμενη ημέρα ανέφεραν το περιστατικό στην Αστυνομία.
Αναμένονται τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για τη γυναίκα, ενώ οι αρχές εργάζονται για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



