Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 44χρονη μετά από επίθεση 10 αδέσποτων σκυλιών
Πώς σημειώθηκε η επίθεση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο νοσοκομείο κατέληξε 44χρονη γυναίκα, το βράδυ της Τετάρτης 12 Ιουνίου, μετά από επίθεση που δέχθηκε από αδέσποτα σκυλιά στην περιοχή του Φιλύρου, στον Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη, στη Θεσσαλονίκη.
Πώς σημειώθηκε η επίθεση
Συγκεκριμένα και όπως αναφέρει η voria.gr, γύρω στις 8:00 μ.μ. η γυναίκα βρέθηκε σε υπαίθριο χώρο καταστήματος της περιοχής, όταν περικυκλώθηκε από δέκα αδέσποτα σκυλιά. Τη δάγκωσαν σε σώμα και κεφάλι και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τη μετέφερε στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Όπως προβλέπεται, με εντολή εισαγγελέα συνελήφθη ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη και αρμόδιος για το θέμα των αδέσποτων, ο οποίος παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο τμήμα. Αφού ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία, αφέθηκε ελεύθερος.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



