Πυροσβεστικό όχημα ανετράπη στην Ιτέα - Τραυματίστηκαν δύο πυροσβέστες που έδιναν πολυήμερη μάχη με τις φλόγες στη Βοιωτία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα πυροσβεστικό όχημα στο οποίο επέβαιναν δύο πυροσβέστες εξετράπη της πορείας του και βρέθηκε σε χαντάκι.
Όπως αναφέρει το lamiareport.gr, οι πυροσβέστες από την Π.Υ. Πύργου επέστρεφαν στην Υπηρεσία τους μετά από αρκετές ημέρες στην περιοχή του Στειρίου Βοιωτίας, όπου έδωσαν τη μάχη με τις φωτιές μαζί με συναδέλφους τους.
Αναλυτικότερα, το μεσημέρι της Κυριακής στο δρόμο από Δεσφίνα για Ιτέα, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, το βαρύ όχημα βγήκε εκτός πορείας.
Ο οδηγός ευτυχώς το συγκράτησε στη λωρίδα του και σύρθηκε στο χαντάκι δεξιά του δρόμου, ενώ στην απέναντι πλευρά, υπήρχε γκρεμός προς τη θάλασσα.
Οι δύο πυροσβέστες διακομίστηκαν άμεσα για εξετάσεις στο Νοσοκομείο Άμφισσας, με ελαφρά τραύματα.
Το πυροσβεστικό όχημα, απομακρύνθηκε με γερανό από το σημείο και μεταφέρθηκε στην Πάτρα.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




