Στο νοσοκομείο Καβάλας τα νεογνά από την Αλεξανδρούπολη - Καλύτερη εικόνα στο μέτωπο στο Διαλεκτό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας μεταφέρθηκαν με ασφάλεια τα ξημερώματα τα έντεκα νεογνά από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης (ΠΝΑ), μετά την απόφαση που ελήφθη για προληπτική εκκένωση του νοσηλευτικού ιδρύματος του Έβρου λόγω της φωτιάς που καίει ανεξέλεγκτη στην περιοχή.
Οι πυροσβέστες και οι εκατοντάδες εθελοντές έδωσαν ολονύχτια μάχη με τα μέτωπα της φωτιάς στην περιοχή του δήμου Νέστου ανατολικά της Καβάλας, σε μια προσπάθεια να τη θέσουν υπό έλεγχο και να περιορίσουν όσο το δυνατόν τις αναζωπυρώσεις που είναι συνεχείς λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέον στην περιοχή. Με το πρώτο φως της ημέρας και τα εναέρια μέσα ξεκίνησαν ρίψεις νερού.
Ο διοικητής της πυροσβεστικής υπηρεσίας Καβάλας σε δηλώσεις του νωρίς σήμερα το πρωί έκανε λόγω για μια περισσότερη βελτιωμένη εικόνα της φωτιάς, σε σχέση με την χθεσινή μέρα. Υπογράμμισε πως για την ώρα δεν υπάρχει κίνδυνος για κατοικημένη περιοχή, ωστόσο οι προσπάθειες εστιάζονται στο να μην επεκταθεί η πυρκαγιά σε ακόμα πιο ορεινές περιοχές όπου εκεί υπάρχει δασική βλάστηση.
Το OPEN νωρίτερα δημοσίευσε μια εικόνα από τη μεταφορά βρεφών από το νοσοκομείο που συγκλονίζει.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



