Δεκαπενταύγουστος: Πόλη «φάντασμα» η Αθήνα - Εικόνες από την άδεια πρωτεύουσα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Καθώς πλησίαζε η 15η Αυγούστου, η πόλη της Αθήνας άδειαζε σταδιακά, και την προηγούμενη ημέρα, η τελευταία ομάδα ταξιδιωτών έφυγε από τα λιμάνια της πόλης. Σήμερα ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου η Αθήνα θυμίζει πλέον πόλη «φάντασμα».
Το πρωί της Τρίτης, ελάχιστα άτομα εθεάθησαν να κάνουν βόλτες στην πλατεία Συντάγματος και στο ιστορικό κέντρο, αποτελούμενα κυρίως από τουρίστες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δρομολόγια των πλοίων από τα λιμάνια της Αττικής διεξάγονται ομαλά από το πρωί της 15ης Αυγούστου. Το Λιμενικό Σώμα παραμένει σε εγρήγορση και το προσωπικό του έχει εφαρμόσει όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης για την απρόσκοπτη μετακίνηση των επιβατών την ημέρα αυτή.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



