Τεχνικό πρόβλημα εκ νέου στον σιδηρόδρομο: Έμεινε «Βέλος» με 190 επιβάτες κοντά στη Θεσσαλονίκη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο και η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Το πρωί της Δευτέρας η αμαξοστοιχία 51, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα και είναι το γνωστό ETR 470 ακινητοποιήθηκε κοντά στο σταθμό των Θερμών εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.
Στο τρένο επιβαίνουν 190 επιβάτες. Με άλλη μηχανή που έφτασε στο σημειο της ακινητοποίησης, η αμαξοστοιχία θα κατυθυνθεί προς Λιανοκλάδι και από εκεί, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train οι επιβάτες θα συνεχίσουν στον προορισμό τους με λεωφορεία.
Να σημειωθεί πως το τελευταίο διάστημα έχουν πληθύνει πάλι τα προβλήματα μηχανικών βλαβών στο τροχαίο υλικό με συχνές ακινητοποιήσεις αμαξοστοιχιών, ενώ φαίνεται πως και το συγκεκριμένο τρένο δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζει προβλήματα παρά το γεγονός ότι εδώ και περίπου 18 μήνες έχουν γίνει αλλαγές στη διοικητική πυραμίδα της τεχνικής διεύθυνσης της εταιρίας, όπου επικεφαλής είναι πλέον Ιταλός.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




