Σε εξέλιξη η πορεία των ταξί της Αθήνας - Tι ζητούν οι επαγγελματίες - «Η κυβέρνηση μας έβγαλε στους δρόμους»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την ώρα η πορεία των αυτοκινητιστών ταξί της Αθήνας προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Οι οδηγοί ταξί είχαν συγκεντρωθεί με τα οχήματά τους από το πρωί στη λεωφόρο Αθηνών από όπου και ξεκίνησαν αργή πορεία με κατεύθυνση το υπουργείο.
Σε ψήφισμά του το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) επισημαίνει πως η κυβέρνηση είναι αυτή που ανάγκασε τον κλάδο να βγει στους δρόμους: «Το κοκτέιλ της φτωχοποίησης που ετοίμασε η κυβέρνηση για την ελληνική κοινωνία, χτύπησε ανελέητα κάθε εργαζόμενο και φυσικά τον κλάδο των ταξί. Αιτήματα αρχειοθετημένα στα συρτάρια των υπουργείων, διάλογος στείρος, χωρίς ουσιαστική και καταληκτική διάθεση, συνεχής και συνεπής υποκλοπή μεταφορικού έργου σε βάρος των ταξί από ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και πολυεθνικές εφαρμογές, κατακόρυφη αύξηση του κόστους λειτουργίας και των καυσίμων. Οι αντοχές στέρεψαν, η υπομονή τελείωσε και η αντίδραση είναι μονόδρομος».
Οι προτάσεις του ΣΑΤΑ, στις οποίες έχει αναφερθεί το «ethnos.gr» και σε παλαιότερα ρεπορτάζ του, είναι:
Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
Επαναφορά της διάταξης για το Δώρο Χριστουγέννων των ταξί με τους ίδιους όρους που ίσχυαν.
Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια.
Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Νομοθετική ρύθμιση για την απώλεια αμετάκλητης ανάκλησης ιδανικού μεριδίου ΕΔΧ.
Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Δημιουργία δημόσιας εφαρμογής κράτησης ταξί χωρίς χρεώσεις για τους χρήστες και τους οδηγούς (στα πρότυπα της Γαλλίας Le taxi και της Καταλανίας).
Για επταθέσια-εννιαθέσια ταξί: Eλεύθερη αντικατάσταση συμβατικού ΕΔΧ Ταξί σε 7θέσιο-9θέσιο χωρίς περιορισμούς και χωρίς ποσόστωση για όλους τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί της Αττικής.
Σε ότι αφορά το τιμολόγιο η πρόταση του ΣΑΤΑ έχει ως εξής:
- Πτώση σημαίας: 5 ευρώ
- Ελάχιστη μίσθωση: 10 ευρώ
- Επιπλέον Χρέωση: 5 ευρώ ανά επιβάτη (από το πέμπτο άτομο και μετά)
Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
Μείωση του ΦΠΑ στα καύσιμα από 24% στο 13% για όσο διαρκεί η ενεργειακή κρίση.
Μείωση του Φ.Π.Α στις επιβατικές μεταφορές στο 10%.
Δίκαιη φορολογική μεταχείριση ( αφορολόγητο όριο στα 12.000 ευρώ) για τους αυτοαπασχολούμενους του κλάδου μας.
Μείωση φόρου πετρελαίου ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση.
Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί.
Με κάθε τρόπο πρέπει να προστατευτεί ο δημόσιος χαρακτήρας των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί.
Προστασία του Νόμου 4530 /2018 και βελτίωση σε όσα σημεία απαιτείται.
Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.
Επαναφορά της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης και της ελάχιστης τιμής στις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. που μείωσε στο μισό η κυβέρνηση.
Επαναφορά της διάταξης που υποχρέωνε τους Δήμους όλης της χώρας να δημιουργήσουν πιάτσες εντός των ορίων ευθύνης τους.
Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
- Μειωμένοι έως 65% οι λογαριασμοί ρεύματος τον Φεβρουάριο - Αναλυτικά οι τιμές των επιδοτήσεων
- Μικρή νίκη για τον καρδιοπαθή που κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του: Αναζητείται επιτέλους λύση - Τι δηλώνει
- Απογευματινά χειρουργεία: Πόσα θα πληρώνουν οι ασθενείς και πότε ξεκινούν στο ΕΣΥ - Ο «χάρτης» των αμοιβών
- Σουβλάκι από… χρυσάφι: Έκρηξη τιμών έως και 35% στα τυλιχτά – Ποιοι οι λόγοι
- ΕΝΦΙΑ-Ε9: Ανοιξε η πλατφόρμα για αλλαγές και διορθώσεις στην ακίνητη περιουσία - Οδηγός
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr