Έπασχε από εγκεφαλίτιδα η 3χρονη που πέθανε στο Αγλαΐα Κυριακού – Οι τελευταίες πληροφορίες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Από εγκεφαλίτιδα εκτιμάται ότι κατέληξε το 3χρονο κορίτσι που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο «Αγλαΐα Κυριακού», ενώ διαπιστώθηκε στο μεσοδιάστημα ότι είχε κορονοϊό.
Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, η νεκροψία/νεκροτομή θα δώσει τελικές απαντήσεις, εάν δηλαδή το κορίτσι πέθανε από την εγκεφαλίτιδα.
Το κορίτσι, είχε μεταφερθεί αρχικά στο Θριάσιο Νοσοκομείο, χωρίς τις αισθήσεις του από τους γονείς του.
Οι γιατροί του Θριασίου έδωσαν μάχη ώστε να κρατηθεί στη ζωή το παιδί και μόλις άρχισε να αναπνέει τη διασωλήνωσαν πάλι, τη μετέφεραν στο παίδων Αγία Σοφία και από εκεί διακομίσθηκε στη ΜΕΘ Covid του «Αγλαΐα Κυριακού». Ωστόσο δυστυχώς, νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής, κατέληξε.
- Λέει «ναι» σε εξεταστική για τις παρακολουθήσεις η κυβέρνηση - Η δήλωση του Γιάννη Οικονόμου
- Eispraxis: Ενεργοποιείται ο Μεγάλος Αδελφός για να κυνηγήσει τους οφειλέτες της εφορίας
- «Βοήθεια, με βιάζουν»: Η συγκλονιστική περιγραφή 35χρονου που έσωσε τη δημοσιογράφο από βιασμό
- Σοκ στη Βρετανία: Μαχαίρωσαν 9χρονη μέχρι θανάτου έξω από το κατάστημα της μητέρας της
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



