Θλίψη στη Λαμία: 61χρονος πέθανε μετά από 154 μέρες νοσηλείας λόγω κορονοϊού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατέληξε 61χρονος που έδωσε σκληρή μάχη με τον κορονοϊό για μήνες και έλαβε εξιτήριο πριν λίγες ημέρες. Ο άνδρας συνέχιζε τον αγώνα του σε κέντρο αποκατάστασης στη Θεσσαλία, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε.
Ειδικότερα, ο 61χρονος από τη Λαμία μετά από 154 ημέρες κατάφερε να νικήσει τον κορονοϊό, παίρνοντας εξιτήριο από το Γενικό νοσοκομείο Λαμίας. Δυστυχώς, όμως, έφυγε από τη ζωή το Σάββατο 2 Ιουνίου.
Ο άνδρας είχε διασωληνωθεί στις 19 Ιανουαρίου και μετά από έναν μήνα αφού είχε αρνητικοποιηθεί μεταφέρθηκε σε γενική ΜΕΘ.
Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο Λαμίας στις 22 Ιουνίου, μετά από 154 μέρες. Δυστυχώς, το Σάββατο και ενώ συνέχιζε τον αγώνα του σε κέντρο αποκατάστασης στη Θεσσαλία, έφυγε από τη ζωή, με τις πληροφορίες του Lamianow.gr να αναφέρουν ότι τις προηγούμενες ημέρες είχε υποβληθεί σε επέμβαση ρουτίνας.
Το πρωί της Κυριακής τελέσθηκε και η εξόδιος ακολουθία του.
Αρχαία μικρόβια «κρυμμένα» στους πάγους που λιώνουν απειλούν τον πλανήτη με νέες πανδημίες
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



