Θρήνος στην Αχαΐα: Βρέφος 19 ημερών πέθανε στον ύπνο του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο πένθος βυθίστηκε η Κάτω Αχαΐα καθώς ένα βρέφος 19 μόλις ημερών έφυγε από τη ζωή, πιθανόν από παθολογικά αίτια. Το περιστατικό που σκόρπισε θλίψη συνέβη μιάμιση ώρα μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου σε οικία της Κάτω Αχαΐας, την ώρα που η 21χρονη μητέρα και το μωρό κοιμόντουσαν στο ίδιο κρεβάτι.
Η νεαρή μητέρα αντιλήφθηκε κάποια στιγμή ότι το βρέφος δεν ανέπνεε και ειδοποίησε την Αστυνομία. Εκλήθη, παράλληλα, το ΕΚΑΒ και το μωρό διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με το pelop.gr το νεογνό γεννήθηκε την 1η Ιουνίου και επί 7 ημέρες ήταν σε θερμοκοιτίδα με σοβαρή λοίμωξη, ενώ την Δευτέρα 27 Ιουνίου επρόκειτο να υποβληθεί σε ενδοσκόπηση κρανίου.
Το τοπικό μέσο αναφέρει πως υπάρχουν διασταυρωμένες και σαφείς ενδείξεις τα αίτια του θανάτου έχουν σοβαρό παθολογικό υπόστρωμα.
ΣΥΡΙΖΑ: Αποκλείει συνεργασία με ΝΔ και κυβερνήσεις «μεγάλου συνασπισμού» ο Αλέξης Τσίπρας
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




