Ημερίδα για τον αλιευτικό τουρισμό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο επίκεντρο ενημερωτικής ημερίδας που συνδιοργανώνουν το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Ε.Π. Αλιείας και Θάλασσας θα βρεθεί «Ο ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» με πρωτοβουλία των Υφυπουργών Σίμου Κεδίκογλου και Σοφίας Ζαχαράκη.
Στόχος της ημερίδας είναι η ενημέρωση και κινητοποίηση των αλιέων με σκοπό την καθιέρωση του Αλιευτικού Τουρισμού ως πηγή συμπληρωματικού εισοδήματος και εναλλακτική μορφή τουρισμού καθώς και η ουσιαστική πληροφόρηση του ευρύτερου κοινού.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 31 Μαΐου 2022, στις 09.00 το πρωί, στο ξενοδοχείο Negroponte Resort στην Ερέτρια (19ο χλμ. Εθνικής Οδού Χαλκίδας, Αλιβέρι-Ερέτριας).
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



