Θετικός στον κορονοϊό ο Κυριάκος Πιερρακάκης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σύμφωνα με ανάρτησή του στα social media. Ο κ. Πιερρακάκης έχει κάνει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου, ενώ στην ανακοίνωσή του σημειώνει ότι τις επόμενες ημέρες θα εργαστεί από το σπίτι του, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας.
Ή ανάρτηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι η εξής:
«Στο πλαίσιο τακτικού ελέγχου, βρέθηκα θετικός στον Covid-19. Οι τρεις δόσεις εμβολιασμού με κρατούν προστατευμένο, με ήπια συμπτώματα έως αυτή τη στιγμή. Θα εργαστώ τις επόμενες ημέρες από το σπίτι ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών - και πάντα με δεδομένες τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας. Εμβολιαζόμαστε - προστατευόμαστε.».
— Kyriakos Pierrakakis (@Pierrakakis) March 31, 2022
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



