Κορονοϊός - Nέα μέτρα: Η ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας - Τι αλλάζει σε γήπεδα και σχολεία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σημερινή συνεδρίασή της η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων εισηγήθηκε ομόφωνα τη μείωση του αριθμού των τεστ που υποβάλλονται εβδομαδιαίως μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, καθώς και την αύξηση πληρότητας στα γήπεδα στο 100%, ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας για τα μέτρα χαλάρωσης του κορονοϊού.
Όπως ανακοινώθηκε, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν ένα self test την εβδομάδα.
Η εισήγηση της Επιτροπής γίνεται αποδεκτή από την Κυβέρνηση και οι λεπτομέρειες θα διευκρινιστούν στην υπό έκδοση ΚΥΑ, αναφέρει το υπουργείο.
Καταργούνται τα πρόστιμα σε ανεμβολίαστους άνω των 60 από 15 Απριλίου
Παράλληλα όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης από τις 15 Απριλίου θα ανασταλεί το πρόστιμο των 100 ευρώ για τους άνω των 60 ετών που παραμένουν ανεμβολίαστοι.
Ο υπουργός Υγείας διευκρίνισε ωστόσο πως «θα εισπραχθεί το ποσό έως τα 300 ευρώ που αντιστοιχεί μέχρι τις 15 Απριλίου. Το μέτρο θα επανεξεταστεί τον Σεπτέμβριο, άρα τελεί σε αναστολή για τους υπόλοιπους μήνες».
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



