Novartis: Προθεσμία για να απολογηθεί ζήτησε η Ελένη Τουλουπάκη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προθεσμία για να απολογηθεί στις 16 Μαρτίου ζήτησε από την ανακρίτρια του Ειδικού Δικαστηρίου περί ευθύνης υπουργών, Κωνσταντίνα Αλεβιζοπούλου, η πρώην εισαγγελέας κατά της διαφθοράς, Ελένη Τουλουπάκη.\
Κατά την προσέλευση της κ. Τουλουπάκη στον Άρειο Πάγο, ομάδα 30 περίπου ατόμων τα οποία ήταν συγκεντρωμένα έξω από το Δικαστικό Μέγαρο φώναζε «δεν είσαι μόνη σου», ενώ η ίδια απάντησε με έναν χαιρετισμό. Η Ελένη Τουλουπάκη χειροκροτήθηκε από την ομάδα των συγκεντρωμένων και κατά την αποχώρησή της.
Αρνείται τις κατηγορίες
Η ίδια αντιμετωπίζει κακουργηματικές κατηγορίες για τους χειρισμούς της στην υπόθεση της Novartis, τις οποίες και απορρίπτει.
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



