Μέγαρα: Το Δημόσιο διεκδικεί, σπίτια, επιχειρήσεις, χωράφια ακόμα και μοναστήρια - Τι καταγγέλλουν οι κάτοικοι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δικαστικούς αγώνες που κρατούν 20 χρόνια δίνουν οι κάτοικοι των Μεγάρων προκειμένου, όπως δηλώνουν, να προστατέψουν την περιουσία τους από το Δημόσιο, το οποίο προειδοποιούν πως δεν θα αφήσουν να πάρει ούτε ένα μέτρο γης.
Το θέμα έφερε στο φως η εκπομπή «Τώρα ό,τι Συμβαίνει» του OPEN TV. Σύμφωνα με τις καταγγελίες των πολιτών που κατοικούν στην περιοχή, το κτηματολόγιο διεκδικεί περίπου 7,5 χιλιάδες στρέμματα γης, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται σπίτια, επιχειρήσεις, χωράφια, ακόμα και μοναστήρια.
Από το κτηματολόγιο επισημαίνουν πως υπεύθυνη για το ζήτημα είναι η δασική υπηρεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και η κτηματική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών.
«Είναι οι περιουσίες των παππούδων και των προπαππούδων μας. Το κτηματολόγιο μας ζητά συμβόλαια του 1860, δηλώνοντας πως μόνο τότε θα μας τις αναγνωρίσει», δηλώνει στην κάμερα του OPEN ο ηθοποιός Πέτρος Ξεκούκης που βρίσκεται στα Μέγαρα.
Όπως ο ίδιος τονίζει, εκ μέρους όλων των πολιτών, ζητούν να δοθεί παράταση από το κτηματολόγιο για να κάνουν ένσταση, καθώς η υπηρεσία δεν τους έδωσε καν το περιθώριο να δράσουν και δεν πρόλαβαν.
Ο ίδιος εξηγεί πως οι κάτοικοι της περιοχής έχουν συμβόλαια περίπου από το 1915.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



