Ηλεκτρικός: Υπογειοποίηση στον Πειραιά - Λύση εντός του 2022
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Εντός του 2022 θα δοθεί λύση στο ζήτημα της υπογειοποίησης της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ), ανέφερε σε σημερινές του δηλώσεις στο ραδιοφωνικό σταθμό Κανάλι 1, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Μιλώντας για το έργο, το οποίο συζητείται από το 2008, είχε γίνει μελέτη, αλλά ποτέ δεν έγινε πραγματικότητα, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε: «Ο Ηλεκτρικός - να μη γελιόμαστε - κόβει αυτή τη στιγμή την πόλη στα δύο. Θα γίνει μία πολεοδομική ανάπλαση, θα γίνει υπογειοποίηση. Θα είμαστε έτοιμοι μέσα στους επόμενους έξι με οκτώ μήνες, μαζί με το Δήμαρχο, να επικαιροποιήσουμε τη μελέτη και να πούμε πότε θα ξεκινήσει το έργο, πόσα χρήματα θα στοιχίσει, πότε θα ολοκληρωθεί και πως θα χρηματοδοτηθεί», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Υπενθύμισε ότι πριν από ενάμιση χρόνο παραδόθηκαν στο επιβατικό κοινό τρεις σταθμοί του Μετρό προς Πειραιά (Νίκαια, Κορυδαλλός και Αγία Βαρβάρα), προσθέτοντας ότι μέσα στο καλοκαίρι θα παραδοθούν και οι τρεις επόμενοι σταθμοί, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς «ώστε να ενώσουμε το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μέσα σε 50 λεπτά με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Αναφέρθηκε επίσης στα υπόλοιπα σημαντικά έργα για τον ευρύτερο Πειραιά, όπως η δυτική περιφερειακή οδός του Αιγάλεω, που θα ξεμπλοκάρει το κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στο Σχιστό και το Σκαραμαγκά, καθώς και στο ξεμπλοκάρισμα της υποθαλάσσιας σήραγγας Σαλαμίνα - Πέραμα, για την οποία αναμένεται η περιβαλλοντική αδειοδότηση.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει ήδη συμβασιοποιήσει 3,2 δισ ευρώ έργα μέσα σε δυόμιση χρόνια.
“Τα πιο εμβληματικά έργα θα έλεγα ότι είναι τα σιδηροδρομικά, έτσι ώστε να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών και μετά να μπορεί να γίνει κέντρο logistics, όπως είχε οραματιστεί η Κυβέρνηση Καραμανλή με την είσοδο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά”, σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προσθέτοντας ότι πρέπει να ενωθούν τα λιμάνια με ένα σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο με τα εμπορευματικά κέντρα, έτσι ώστε η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί τη γεωπολιτική θέση που έχει. Επισήμανε δε ότι το λιμάνι του Πειραιά στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού θα μπορεί να δέχεται τα προϊόντα από τη Νοτιοανατολική Ασία και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα λιμάνι εξόδου των προϊόντων από τη Βαλκανική.
Ο κ. Καραμανλής σημείωσε επίσης ότι ο κατασκευαστικός κλάδος μπορεί να συμβάλλει ώστε το brain drain να γίνει brain gain, εκφράζοντας τη χαρά του γιατί βλέπει πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μηχανολόγους μηχανικούς και άλλες ειδικότητες του τεχνικού κλάδου να επιστρέφουν σιγά σιγά στη χώρα για να συμμετάσχουν σε αυτό το κατασκευαστικό «μπαμ».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr