Σέρρες: Πελάτης καφετέριας έδειξε πιστοποιητικό άλλου - 3.000 ευρώ το πρόστιμο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τσουχτερό πρόστιμο επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτη καφετέριας στις Σέρρες για την παραβίαση των μέτρων που ισχύουν για τον περιορισμό διασποράς του κορονοϊού.
Σύμφωνα με το thestival.gr ο 49χρονος παραβιάζει για δεύτερη φορά τα μέτρα!
Ειδικότερα, ο 49χρονος συνελήφθη και του επιβλήθηκε πρόστιμο 10.000 ευρώ, με παράλληλη επιβολή 30ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση πελατών χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
Επίσης, βεβαιώθηκε παράβαση των 300 ευρώ σε πελάτη για μη κατοχή των απαραίτητων πιστοποιητικών και μία παράβαση 3.000 ευρώ σε πελάτη που έδειξε πιστοποιητικό άλλου προσώπου.
Σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας (πλην της Θεσσαλονίκης), βεβαιώθηκαν 10 παραβάσεις των 300 ευρώ, για μη χρήση μάσκας από ιδιοκτήτες, εργαζόμενους και πελάτες καταστημάτων και 14 πρόστιμα σε πολίτες που κυκλοφορούσαν χωρίς μάσκα.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




