Επίθεση με βαριοπούλες σε γραφεία του ΟΣΕ: Ανέλαβε την ευθύνη ομάδα αντιεξουσιαστών

Φθορές στην είσοδο του ΟΣΕ, στην οδό Καρόλου 1, στην πλατεία Βάθης προκάλεσαν τρεις άγνωστοι με βαριοπούλες τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Δύο από τους δράστες κρατούσαν βαριοπούλες και ο τρίτος τούς βιντεοσκοπούσε σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Αναφέρεται επίσης ότι υπάρχει βίντεο το οποίο ήδη εξετάζεται ενώ εντείνονται οι έρευνες για την ταυτοποίηση των δραστών.
Την ευθύνη για την επίθεση με βαριοπούλες, ανέλαβε η ομάδα Μαύρο Συνδικάτο, με ανάρτησή της σε γνωστή ιστοσελίδα αντιεξουσιαστών.
Διαβάστε ακόμη
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



