Ηλεία: 12χρονος ορφάνεψε για δεύτερη φορά – Πέθαναν από κορονοϊό οι θετοί του γονείς
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια τραγική ιστορία από την Ηλεία, συγκλονίζει τις τελευταίες ημέρες τη χώρα. Ο λόγος για ένα 12χρονο παιδί, που βίωσε με πολύ σκληρό τρόπο τα χτυπήματα της μοίρας: Έχασε από κορονοϊό και τους δύο θετούς του γονείς.
Ορφάνεψε για δεύτερη φορά
Το παιδί είχε χάσει σε πολύ μικρή ηλικία τους βιολογικούς του γονείς και πρόσφατα έχασε τους θετούς του γονείς, οι οποίοι πέθαναν από επιπλοκές του κορονοϊού, με λίγες μέρες διαφορά, όπως μετέδωσε η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», στην τηλεόραση του OPEN.
Σύμφωνα με όσα λένε κάτοικοι της περιοχής, οι θετοί γονείς του 12χρονου ήταν επηρεασμένοι από ιερείς και παραεκκλησιαστικούς κύκλους ενάντια στον εμβολιασμό και οι ίδιοι δεν είχαν εμβολιαστεί. Το αγόρι που έμεινε για δεύτερο φορά ορφανό, αυτές τις ημέρες φιλοξενείται προσωρινά από τη νονά του σε γειτονική περιοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες της τοπικής ιστοσελίδας Patrisnews, την ανατροφή του παιδιού, θα αναλάβει τώρα, ο αδερφός του θετού του πατέρα, ο οποίος μένει στην Αυστραλία, και αυτές τις μέρες, βρίσκεται στην Ηλεία έτσι ώστε να κινήσει τις διαδικασίες απόκτησης της επιμέλειας του μικρού.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



