Υπουργείο Υγείας: Συνταγογράφηση για ανασφάλιστους μόνο από δημόσιες δομές
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μόνο σε δημόσιες δομές θα μπορούν από την 1η Μαρτίου να παίρνουν συνταγές για φάρμακα και παραπεμπτικά για διαγνωστικές εξετάσεις οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Yγείας, δίνοντας μία μικρή παράταση, από την 1η Μαρτίου η συνταγογράφηση στους ανασφάλιστους θα γίνεται μόνο από ιατρούς στις δημόσιες δομές υγείας
Σημειώνεται χαρακτηριστικά: «Η συνταγογράφηση φαρμάκων, θεραπευτικών πράξεων και διαγνωστικών εξετάσεων στους ανασφάλιστους πολίτες, μόνο από ιατρούς δημόσιων νοσοκομείων και δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, θα ισχύσει από την 1η Μαρτίου του 2022, για την αποφυγή περαιτέρω πίεσης στις δημόσιες υγειονομικές μονάδες, λόγω της πανδημίας COVID-19».
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



