ΑΠΘ: Ελεύθεροι οι 15 συλληφθέντες για την κατάληψη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι 15 συλληφθέντες για την κατάληψη του εργαστηρίου φαρμακολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που εκκενώθηκε το πρωί της Τετάρτης 12 Ιανουαρίου, ύστερα από αστυνομική επιχείρηση.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι κατηγορούμενοι, οκτώ άνδρες και επτά γυναίκες, ηλικίας 20 έως 39 ετών, και μεταξύ αυτών εν ενεργεία προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, παραπέμφθηκαν να δικαστούν με την αυτόφωρη διαδικασία στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης. Επειδή απουσίαζαν, όμως, οι μάρτυρες αστυνομικοί, η δίκη αναβλήθηκε για τις 21 Ιανουαρίου και η κράτηση των συλληφθέντων ήρθη αυτοδικαίως.
Προηγουμένως, η εισαγγελέας πρωτοδικών είχε ασκήσεις εις βάρος τους ποινική δίωξη για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας και κοινής ειρήνης, βία κατά υπαλλήλων, απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης, απείθεια και παραβάσεις των νόμων περί όπλων και ραδιοσυχνοτήτων. Ένας εκ των συλληφθέντων διώκεται για συνέργεια στις πράξεις της βίας κατά υπαλλήλων και της απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης.
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




