Καπραβέλος: Μιλάτε για την Όμικρον, εμείς παλεύουμε στις ΜΕΘ με τη Δέλτα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για την πίεση που δέχονται από τον κορονοϊό μίλησε το Σάββατο ο διευθυντής ΜΕΘ στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, Νίκος Καπραβέλος.
«Σας ακούω με προσοχή να μιλάτε για την Όμικρον (…) το θέμα μας είναι ότι πιεζόμαστε από την Δέλτα», τόνισε ο κ. Καπραβέλος στον ΣΚΑΪ σημειώνοντας ότι τα τελευταία στοιχεία έως 31 Δεκεμβρίου στο «Παπανικολάου», έδειξαν ότι δεν υπάρχει κανένας ασθενής με Όμικρον στις ΜΕΘ ενώ στις απλές κλίνες υπάρχουν 2-3 περιστατικά.
Σύμφωνα με τον ίδιο οι εισαγωγές στο νοσοκομείο παραμένουν υψηλές έγιναν περίπου 50 στην τελευταία εφημερία, ενώ από τους περισσότερους από 140 που έφτασαν στο νοσοκομείο το 90% είναι ανεμβολίαστοι ενώ υπήρξαν και κάποιο εμβολιασμένοι με τις δύο δόσεις.
Ο κ. Καπραβέλος έσπευσε ωστόσο να προειδοποιήσει πως δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός για την Όμικρον.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



