Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική παρέμβαση για το «κορονοπάρτι» στο ΑΧΕΠΑ
Προκειμένου να διαπιστωθεί, εάν επρόκειτο για «κορονοπάρτι» εργαζομένων του νοσοκομείου ανήμερα της Τσικνοπέμπτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εισαγγελική παρέμβαση προκάλεσε οπτικό υλικό που είδε το φως της δημοσιότητας και εμφανίζει συνωστισμό ατόμων στην ταράτσα του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, εν μέσω lockdown.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας, προκειμένου να διαπιστωθεί, εάν επρόκειτο για «κορονοπάρτι» εργαζομένων του νοσοκομείου ανήμερα της Τσικνοπέμπτης. Το αδίκημα που ερευνάται είναι αυτό της παραβίασης των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Ένας χρόνος μετά τον πρώτο θάνατο στην Ελλάδα - Χάθηκε μία Άμφισσα
Για την ίδια υπόθεση, η διοίκηση του νοσοκομείου ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε ήδη εσωτερική έρευνα, για να διαπιστωθούν οι συνθήκες, κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε η συνάθροιση και να προσδιοριστεί ο ακριβής χρόνος.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: 4 περιφερειακές ενότητες και 5 δήμοι μπαίνουν σε σκληρό lockdown
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




