Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Στο Ιπποκράτειο βρέφος 22 μηνών - Έξι παιδιά στο νοσοκομείο
«Έρχονται συνέχεια παιδιά», δήλωσε η νοσηλεύτρια, σημειώνοντας πως αυτή τη στιγμή στο Ιπποκράτειο νοσηλεύονται έξι παιδιά με κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για την περίπτωση ενός βρέφους 22 μηνών που εισήχθη στο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης με κορονοϊό μίλησε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV νοσηλεύτρια του νοσοκομείο, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως το υγειονομικό προσωπικό κατάφερε να μην διασωληνωθεί το μωρό, αν και έχει σοβαρά συμπτώματα.
«Έρχονται συνέχεια παιδιά», δήλωσε η νοσηλεύτρια, σημειώνοντας πως αυτή τη στιγμή στο Ιπποκράτειο νοσηλεύονται έξι παιδιά με κορονοϊό. Παράλληλα, η νοσηλεύτρια έκρουσε καμπανάκι κινδύνου για τις Σέρρες. Τέλος, αναφορικά με τις αντοχές του υγειονομικού προσωπικού η νοσηλεύτρια είπε χαρακτηριστικά «Κρατάμε γερά», ζητώντας όμως από τον κόσμο να τηρεί τα μέτρα που είναι σε ισχύ.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




