Μεταξουργείο: Εκκένωση κατάληψης υγειονομικής «βόμβας» - Γυναίκα νοσεί από κορονοϊό
Νεφροπαθής που ζούσε σε κατάληψη-υγειονομική βόμβα νοσεί από κορονοϊό - Εκκένωση του κτηρίου - Την παρέλαβε ειδικό ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγάλη επιχείρηση εκκένωσης κατάληψης πραγματοποιεί η ΕΛΑΣ στο Μεταξουργείο. Πρόκειται για υπό κατάληψη κτήριο στον αριθμό 36 της οδού Φαβιέρου, η οποία αποτελεί υγειονομική βόμβα κορονοϊού. Δυνάμεις της Ασφάλειας, της ΟΠΚΕ, μαζί με συνεργεία του Δήμου Αθηναίων που συμμετέχουν από το πρωί στην επιχείρηση, βρήκαν στο εσωτερικό του κτηρίου δύο ημεδαπούς και πέντε αλλοδαπούς οι οποίοι ζούσαν σε άθλιες συνθήκες, με το κτήριο να αποτελεί υγειονομική βόμβα.
Κατά την είσοδο των αστυνομικών, σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, μία γυναίκα η οποία είναι νεφροπαθής και κάνει αιμοκάθαρση τους δήλωσε ότι νοσεί από κορονοϊό, και στην περιοχή μετέβη ειδικό κλιμάκιο του ΕΟΔΥ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να παραλάβει τη γυναίκα.
Οι δρόμοι γύρω από την περιοχή έχουν αποκλειστεί και συνεργεία του δήμου πραγματοποιούν απολύμανση όλης της περιοχής.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



