112: Τι πρέπει να κάνουν όσοι δεν παίρνουν τα μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας
Το τελευταίο μήνυμα 112 που εστάλει από την Πολιτική πρτοστασία αφορούσε την εκκένωση οικισμού λόγω της φωτιάς στην Κερατέας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Όλο και περισσότερα γίνονται τα μηνύματα 112 που στέλνει η Πολιτική Προστασία, λόγω των τελευταίων γεγονότων όχι μόνο στο πλαίσιο του περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού αλλά και με αφορμή τις καιρικές συνθήκες και τις φωτιές. Το τελευταίο μήνυμα 112 που εστάλη από την Πολιτική Προστασία αφορούσε την εκκένωση οικισμού λόγω της φωτιάς στην Κερατέα.
Μπορεί, ωστόσο, αρκετοί να ήταν αυτοί που άκουσαν το κινητό τους να χτυπά και να είδαν την προειδοποίηση της Πολιτικής Προστασίας, ωστόσο υπήρξαν και αρκετοί πολίτες που δεν έλαβαν το έκτακτο μήνυμα που ζητούσε την άμεση αποχώρηση τους από τις συγκεκριμένες περιοχές.
Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που τα έκτακτα μηνύματα που στέλνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας δεν φτάσουν ποτέ στο κινητό μας; Τι είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε είτε έχουμε «έξυπνα τηλέφωνα» είτε όχι; Σύμφωνα με πηγές της ΓΓΠΠ, καλό θα ήταν οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων να κάνουν κάποιες ενέργειες, που πιθανόν να μην έχουν γίνει από όλους τους πολίτες, ώστε να λαμβάνουν πλέον όλες τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης, είτε στο κινητό είτε στο σταθερό τηλέφωνο, με γραπτό ή φωνητικό μήνυμα, κάτι που εξασφαλίζει την ενημέρωση και όλων των ανθρώπων με ειδικά προβλήματα και αναπηρίες.
Αξίζει να τονιστεί ότι και αυτή η ειδοποίηση ελήφθη κατά κύριο λόγο από όσους έχουν τα λεγόμενα «έξυπνα κινητά», τα οποία διαθέτουν το απαραίτητο λογισμικό με την μέθοδο CBS, δηλαδή μέσω κεραιών κινητής τηλεφωνίας.
- Για να διασφαλιστεί, όμως, και σε αυτά τα τηλέφωνα η λήψη των ειδοποιήσεων πρέπει οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων να κατεβάσουν ένα πρόγραμμα.
- Όσοι δεν έχουν τέτοια τηλέφωνα πρέπει να κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα του 112, ώστε να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις με SMS ή με φωνητικά μηνύματα σε κινητά και σταθερά.
- Για να γίνει αυτό, πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΠ και στην πλατφόρμα του 112 και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για κάθε περίπτωση.
- Οι οδηγίες αφορούν πρώτον τους κατόχους «έξυπνων κινητών», οι οποίοι πρέπει να κάνουν κάποιες ρυθμίσεις, πατώντας την ένδειξη που αναφέρει «ορισμένες ρυθμίσεις», η οποία τους βγάζει στην επόμενη σελίδα, όπου υπάρχουν όλοι οι τύποι των κινητών και τους καθοδηγεί λεπτομερώς.
- Όσοι δεν έχουν «έξυπνα κινητά», πηγαίνουν στην ένδειξη «εγγραφή» της πλατφόρμας και συμπληρώνουν τα στοιχεία και τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις.
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr