Κορονοϊός: Κατέληξε 72χρονος στο Παπανικολάου - Στα 236 τα θύματα στη χώρα μας
Ο 72χρονος είχε νοσήσει από τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης, έπειτα από εγχείρηση στην οποία είχε υποβληθεί και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο «Παπανικολάου»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύγχυση επικρατεί τις τελευταίες ώρες αναφορικά με τον θάνατο ενός 72χρονου άνδρα που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου». Αν και οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο ότι ο θάνατός του οφείλεται στον κορονοϊό, πληροφορίες του ethnos.gr αναφέρουν ότι ο 72χρονος δεν κατέληξε εξαιτίας του ιού. Ο θάνατός του οφείλεται σε άλλα αίτια ενώ κατά την εισαγωγή του υποβλήθηκε σε δύο τεστ που βγήκαν αρνητικά.
Ο 72χρονος είχε νοσήσει από τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης, έπειτα από εγχείρηση στην οποία είχε υποβληθεί και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο «Παπανικολάου».
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



