Κορονοϊός: Εκτός κινδύνου το 27 ημερών βρέφος που εντοπίστηκε θετικό στον ιό
Οι γονείς του υποβλήθηκαν σε τεστ κορονοϊού και βρέθηκαν αρνητικοί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καλή κατάσταση και εκτός κινδύνου νοσηλεύεται στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο ένα αγοράκι 27 ημερών, το οποίο την Κυριακή, 16 Αυγούστου, διαγνώστηκε θετικό στον κορονοϊό. Το νεογνό που είναι από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης διακομίστηκε στο νοσοκομείο με πυρετό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο αγοράκι χορηγείται θεραπεία για τα συμπτώματα και αναμένεται να πάρει εξιτήριο και να τεθεί σε καραντίνα αφού βγουν τα αποτελέσματα και άλλων εξετάσεων στις οποίες έχει υποβληθεί, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ο πυρετός που παρουσίασε οφείλεται σε άλλα αίτια. Οι γονείς του υποβλήθηκαν σε τεστ, και βγήκαν αρνητικοί.
Υπενθυμίζεται ότι ένα ακόμη βρέφος 3,5 μηνών βρέθηκε θετικό στον ιό στις 15 Αυγούστου και νοσηλεύθηκε στο νοσοκομείο της Έδεσσας, από όπου πήρε εξιτήριο. Από το Σάββατο, 15 Αυγούστου, εξάλλου, βρίσκεται στο ΑΧΕΠΑ νεαρός από την Εδεσσα, η κατάσταση του οποίου επιδεινώθηκε τις τελευταίες μέρες. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, έχει διασωληνωθεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης. Μόνο τον Δεκαπενταύγουστο, εντοπίστηκαν επιπλέον τέσσερα κρούσματα στην Έδεσσα ενώ οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό κρουσμάτων σε πάνω από 30 στην Πέλλα.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



